onsdag 7. mars 2007

Scrapping er shopping- også!


I dag har jeg vært oppe hos Tone på papertrends og skaffet meg de nye clearstampsene til fancypants. Kan ikke få kommet i gang fort nok med å bruke de. Helt nydelige!!!Kjøpte også noen NYYDELIGE rub-ons og chipboard swirlies.... Hm. Da jeg begynte med scrapping sa min kjære søster til meg at det var lurt å passe seg for denne hobbyen kunne lett bli en shoppe- hobby. Begynner å skjønne hva hun mente. Det er så mange ting man bare MÅ ha! Må si det er livsfarlig i blant, når lommeboka ikke egentlig er helt enig. Men det er jo så mye fint og nytt om dagen.... Vel, jeg får prøve meg med litt shoppestopp fremover... iallefall kanskje... *fnis*

1 kommentar:

Rita sa...

Ja, der ser du - sånn kan det gå. Oh, well. Can`t be helped :) Gleder meg masse til både å se hva du har kjøpt, prøve ut nye stempler og være sammen med Bissi-mor og deg i helgen.
Happy scrappin' så lenge, sweety. *Klemmer*