søndag 6. mai 2007

Å ta vare på minner...

Oppgave 6 i scrapliftcup på papirgleder var å scrappe noe stoff og noe blått. Jeg vred hjernen min en stund før jeg kom på at jeg kunne jo scrappe noe jeg faktisk hadde tatt vare på. Det er jo det som er scrapping. Så jeg fant frem den lille lua som Sabine fikk på seg rett etter at hun så dagens lys... Ble litt morsom... og så vet jeg nå hvor jeg har den (måtte lete en stund før jeg fant den ja). Det flotte bildet av sabine en time gammel er selvsagt tatt av Rita! Her er lo'en iallefall. Jeg kom jammen på 3. plass denne runden! helt utrolig! Ha en god uke dere som titter innom!

5 kommentarer:

Nina sa...

Gosj, for en nydelig LO *sukk*! Og for en god idé å ta vare på den lille lua på den måten.

Rita sa...

Nydelig side du har laget, vennen. Får helt tårer i øynene jeg, når jeg ser dette bildet. Herlighet så fort tiden går. Savner dere, og gleder meg til vi sees. Håper det blir veldig snart.
Klem

Hilde sa...

Wow, for en nydelig LO!!!! Blir helt mo i knea her jeg!!!

Monica sa...

*sukk* denne var bare så utrolig nydelig!! Helt nydelig!!

Lene S sa...

Siden av Sabine er så skjønn...så delikat, og bildet er unetalelig!

Ha en fin fin dag!

:o)