mandag 5. november 2007

November blues

Det er mye som skjer i mitt liv om dagen, som gjør at scrapping ikke alltid blir første- prioritet. Men det er jammen balsam for sjela også da, når jeg har tid. Neste helg skal som nevnt jeg og Rita holde kurs på NM treff. Det blir kjempegøy. Vi har ordnet med mange spennende overraskelser og et kult konsept som vi selv synes vi er fornøyd med. Så vi får håpe de påmeldte blir fornøyde. I følge nm-treff arrangørene er kurset fult, så vi er litt smånervøse... :D

Jeg fikk med meg halloween-treff på Papertrends.no også. Sjekk Minneriket for fantastiske bilder av lekre utkledde scrappedamer:D Alltid mye latter og god stemning med de damene der!
Fikk dratt ut av meg en lo også, ellers er det minialbum det går i om dagen. Har fått skikkelig dilla, det er jo så mye kult stæsj jeg kan overrøse sidene med. Det går selvsagt i BG- peripheri som alltid, jeg er ikke ferdig med dem enda. jeg har oppdaget de nye bohemia arkene som jeg har falt helt for! Ellers har jeg smugkikka på noe annet lekkert fra MME som jeg bare "MÅ ha"! For ikke å snakke om Hamblys overalys, de har fått en minialbum renessanse hos meg. Og stempler, diverse clearstamps fra prima blir flittig brut for tiden... shopping is therapy too He he:D Så jeg får lage meg en ønskeliste til julenissen tror jeg, ellers blir det lite julegaver på andre (*fnis*). Kjenner jeg nærmer meg lage- julekort- snart stemning, må bare finne tiden til det.

Legger ved utfordringsoppgaven fra halloween- treffet. Ha en god uke folkens:)

1 kommentar:

Catrine sa...

Nydelig LO du har laget! De store blomstene er så nydelige, og jeg er helt enig med deg - Periphery er lekkert enda!
Lykke til med kurset dere skal ha på NM-treffet. De er heldige som skal dit tror jeg, for dere er jo så flinke!
*klem*