søndag 26. juli 2015

DT CMN- Kort med boks

Hos Copic Marker Norge gir vi dere litt forskjellig fargeleggingsinspirasjon gjennom sommeren. Denne uken har Kjersti laget en trinn for trinn forklaring på denne gaveesken med kort inni, som flere av oss i designteamet har laget forskjellige varianter av. Ta en tur innom CMN bloggen for å se, kanskje får du inspirasjon til å delta i BINGO utfordirngen vår også?

Dette kortet laget jeg til en kjær kollega som gikk av med pensjon før ferien. Så for meg at hun og mannen nyter gode dager sammen fremover. Heldigvis falt kortet i smak :) 

Jeg har brukt Pion Design papirer, dies fra Spellbinders og Sizzix og Marthe Stewart punch til sommerfuglene. Blomstene er fra WOC og Kort og Godt. Stempelet er også fra Kort og Godt. 

 Motivet er Tom and Tilly fra Mo's Digital Pencil 
Jeg har brukt disse fargene: 
Copic Colors used:

 Slik ser kortet ut inni. Jeg har pyntet med de vakre arkene fra Pion og brukt et av konfirmasjonsstemplene til Norsk Stempelblad. Passer like godt til gammel og ung! 

Slik ser kortet ut også. Det går an å lage mange små, men jeg valgte et dobbelt kort for å få plass til å skrive masse:) 

Takk for at du tittet innom bloggen min i dag, ønsker deg en fortsatt god sommer! 

klemmer fra
 

Ingen kommentarer: