tirsdag 18. oktober 2016

DT Bikuben: sjokoladekort

Nå er det like før det braker løs med julekortprodukjsjonen, og du har kanskje sett at det er masse fine kurs å velge i hos Bikuben, enten du liker å fargelegge eller lage kort på andre måter. Ta en titt på julekortkursene i Aktivitetskalenderen og velg deg et som passer for deg!

****

Men før jeg tar fatt på julekortene, så har jeg et sjokoladekort å vise dere, perfekt som en oppmuntring eller en liten hilsen til vertinnen. Denne malen har jeg funnet hos "Mariannes Papirverden",  ellers finnes det mange varianter i maler rundt omkring på nettet. 

 Jeg har brukt dette nydelige motivet Polly fra Whimsy Stamps og de vakre Maja Design arkene fra Vintage Romance kolleksjonen

Jeg har stemplet med Memento ink- Tuxedo black på Perfect Coloring Paper og fargelagt med copics. 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E49-29-25-21
Rosa: RV99-95-93-91, V000
Brunt: E77-74-71-70, W7
Grønt: YG67-63-61
Hvitt: W7-3-1-00

Her ser du kortet inni og utenpå. Det eneste som mangler nå er en 200grams sjokolade:) 

Håper du fikk litt inspirasjon! 

Jeg har laget en liste over produktene jeg har brukt her: 
Papir: 
Maja Design- Vintage Romance- Engagement 12 x12
Hvit Bazzil og Bazzil Kraft kartong.
Dies: 
La La Land Crafts-  Heart Banner Die 
La La Land Crafts- Banner (tror dessverre den er utsolgt i nettbutikken nå)
Magnolia doohickey's- Winter Wonderland- Swirl
Memorybox - Calais Butterflies Dies
Spellibinders- Classic Scalloped Circle Large
Lifestyle Crafts- Nesting Circles
Annet:
Blomster fra Wild Orchid Crafts
Norsk Stempelblad - tekststempel
Martha Stewart  - Doily Lace Edge Punch
Til fargelegging: 
Fargeleggingspapir: Perfect Copic Coloring Paper
Memento - Tuxedo black (stempling av motiv)
 

1 kommentar:

Joey sa...

Elizabeth this is beautiful, super cute image and gorgeous papers. Jo x